بهترین ساعت ‌های هوشمند میان رده هایلو

منتشر شده در : 22 آذر 1401
مدت زمان مطالعه : حدود 11 دقیقه
دسته بندی مطالب :
برچسب :
بهترین ساعت هوشمند هایلو

بهترین ساعت های هوشمند میان رده یک گجت پوشیدنی ایده آل برای هر کی است که به پیگیری فعالیت‌های روزمره خود و نظارت بر سلامتی خود علاقمند است. چه سبک زندگی فعالی داشته باشید، چه نگران سلامتی خود باشید و یا حتی اگر فقط بخواهید تعداد قدم‌های خود را در طول روز بشمارید، ساعت های هوشمند میان رده هایلو این کار را برای شما انجام خواهند داد.

با پیشرفت تکنولوژی و وابستگی بیش از پیش افراد به دنیای دیجیتال، صنعت مد نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. تا چند سال قبل هنگام خرید بهترین ساعت های هوشمند میان رده این سوال پیش می آمد که آیا این گجت به درد من می‌خورد یا نه؟ اما در حال حاضر و در شرایط کنونی پاسخ این سوال از قبل مشخص است.

چرا ساعت هوشمند هایلو؟

ساعت هوشمند هایلو جز بهترین ساعت های هوشمند میان رده است و برای کسانی که می‌خواهند ساعت هوشمند آن‌ها امکانات زیادی داشته باشد اما در بودجه محدودیت دارند، انتخاب مناسبی است. ظرافت و کیفیت طراحی در این گجت پوشیدنی هوشمند، آن را در میان بهترین ساعت های هوشمند میان رده قرار داده است. برند هایلو که زیر مجموعه شیائومی است همیشه جز مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند میان رده بوده است و در حال حاضر طرفداران زیادی دارد.

 امکانات مختلف ساعت هوشمند هایلو

از ویژگی‌ها و امکانات مشترک بین ساعت های هوشمند هایلو می‌توان به سنسور ضربان قلب نوری دینامیک داخلی با کارایی بالا و کم مصرف، تشخیص خودکار توسط سنسور ضربان قلب نوری در پشت ساعت، همراه با الگوریتم ضربان قلب هوشمند، تشخیص دقیق تغییرات ضربان قلب، ضبط ضربان قلب به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، اتصال بلوتوث و قابلیت متصل شدن به انواع گوشی‌های اندروید و iOS، سنسور پایش خواب و … اشاره کرد.

در ادامه به معرفی بهترین ساعت های هوشمند میان رنده هایلو خواهیم پرداخت تا شما بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید، با ویجت کالا همراه باشید.

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou RT2 LS10

کمپانی شیائومی و زیر مجموعه موفق آن یعنی برند هایلو، یکی از کمپانی‌های فعال در زمینه تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند جذاب موجود در بازار است. ساعت هوشمند هایلو RT2 LS10  با داشتن گواهی IP68، توانایی نظارت بر 12 فعالیت ورزشی، نظارت بر اکسیژن خون، سنسورهای ضربان قلب و عمر باتری 20 روزه توجه همگی را به خود جلب می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید که این ساعت هوشمند قابلیت پایش و نظارت بر ورزش‌های آبی را ندارد.  با اینکه این ساعت هوشمند جز گجت‌های پوشیدنی زیر 1 میلیون ت محسوب هستند، اما قابلیت‌های آن باعث شده است که در بین بهترین ساعت های هوشمند میان رده قرار گیرد.

قیمت ساعت هوشمند هایلو RT2 LS10 مانند سایر محصولات شیائومی کاملاً ثابت است و نشان می‌دهد که این شرکت واقعاً برای مشتریان خود ارزش قائل می‌شود.

ساعت هوشمند هایلو RT2 LS10 دارای طراحی زیبایی است. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به صفحه نمایش 1.32 اینچی، بدنه محکم و ضد آب، بند با کیفیت، شارژدهی رضایت بخش باتری، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و سنسور ضربان قلب کارآمد اشاره کرد.

ساعت هوشمند هایلو RT LS05S

بهترین ساعت هوشمند میان رده

طراحی منحنی کاملاً متناسب با ساختار مچ دست است. پوشیدنی Haylou RT LS05S جدید با بند سیلیکونی تنفسی مقاوم در برابر عرق و گرد و غبار بسیار راحت و شیک است. صفحه نمایش رنگی 1.28 اینچی HD جزئیات واضح را از هر زاویه نمایش می‌دهد. می‌توانید مدل صفحه را با توجه به حال و هوای خود تغییر دهید و یک استایل شیک، اسپرت، زیبا و رسمی بپوشید. Haylou RT LS05S از 12 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و همه ورزش‌هایی را که دوست دارید را بجز ورزش‌های آبی شامل می‌شود. داده‌های تمرینی بی‌درنگ را با بالا بردن دست خود مشاهده کنید، وضعیت بدنی خود را در هر زمان پیگیری کنید و شاهد پیشرفت خود باشید.

عمر باتری بادوام و مصرف کم برق نگرانی شما را برای شارژ کردن ساعت کم می‌کند. یک بار شارژ به شما دو هفته عمر باتری می‌دهد، بنابراین برای تمرین و رفت و آمد خود شارژ کافی خواهید داشت. سنسور حرکت دقیق، وضعیت ورزش، گام‌های روزانه، مسافت ورزش، مصرف کالری و اهداف دیگر را با دقت ثبت می‌کند و باعث می‌شود شما احساس اعتماد به نفس و سلامت بیشتری داشته باشید.

Haylou RT LS05S می‌تواند وضعیت فیزیکی شما را با دقت بیشتری منعکس کند و با نسل جدید سنسور ضربان قلب مراقبت‌های دقیق‌تری را در تمام طول روز به شما ارائه دهد. خودکار وضعیت خواب شما را تشخیص می‌دهد، زمان و مرحله خواب را ثبت می‌کند، جزئیات خواب را بهینه می‌کند، و به شما کمک می‌کند عادات خواب سالم‌تری داشته باشید.

*در نظر داشته باشید تمامی داده‌ها و نتایج پایش تنها برای مرجع هستند، نه برای تشخیص و درمان.

تمام این امکانات باعث شده که ساعت هوشمند هایلو RT LS05S در رده بهترین ساعت های هوشمند میان رده هایلو قرار گیرد.

ساعت هوشمند هایلو LS04

بهترین ساعت هوشمند میان رده

ساعت هوشمند هایلو LS04 با طراحی جدید، زیبا و لوکس خود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. نمایشگر ساعت با فرم دایره‌ای طراحی شده است و ابعاد بزرگی دارد. در ساخت قاب اصلی ساعت از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا، وزن بسیار سبکی دارد. بدین ترتیب دست شما حتی در استفاده‌های طولانی مدت نیز احساس خستگی نخواهد کرد.

بندهای ساعت Haylou LS04 از سیلیکون طبی با نرمی و انعطاف بسیار بالا ساخته شده‌اند و حس راحتی را به کاربر منتقل می‌کنند. این بندها ضدحساسیت هستند و باعث تعریق بیش از اندازه یا ایجاد حساسیت نمی‌شوند. علاوه بر بند ساعت که کاملا ضد حساسیت است، فریم فلزی نیز با گذشت زمان دچار زنگ زدگی نخواهد شد و برخورداری از قابلیت جداسازی بخش های مختلف، به شما اجازه می‌دهد که هراز چندگاهی آلودگی های پنهان را نیز تمیز کنید.

قابلیت کنترل سطح اکسیژن خون SpO2، برترین فیچر سلامت محور ساعت هوشمند هایلو LS04 است. قابلیتی که این روزها بیشتر در ساعت های هوشمند رده بالا دیده می‌شود و یکی از جنبه‌های مهم سلامتی بدن را تحت نظارت دارد. این پارامتر فیزیولوژیکی چرخه تنفسی توسط سنسور تعبیه شده زیر بدنه انجام می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به پایش خودکار خواب در شب، و به طور هوشمند خواب عمیق، خواب سبک و بیداری را شناسایی و ضبط می‌کند، کیفیت خواب را می‌سنجد وبه شما اجازه می‌دهد تا در مورد وضعیت خواب خود اطلاعات بیشتری داشته باشید.

باتریی لیتیومی 230 میلی آمپر ساعت هوشمند هایلو LS04، حدود 21 روز شارژدهی خواهد داشت اما در حالت‌های خاص و مختلف، ممکن است دوام باتری متفاوت و متغییر باشد. به طور کلی نیازی نیست در بازه‌های زمانی کوتاه نگران شارژ ساعت هوشمند LS04 خود باشید.

تمامی این موارد ساعت هوشمند هایلو LS04 را در لیست بهترین ساعت های هوشمند میان رده هایلو قرار داده است.

ساعت هوشمند هایلو LS05

ساعت هوشمند میان رده

ساعت هوشمند هایلو LS05  که با عنوان هایلو سولار در بین کاربران شناخته شده است، ساعتی با صفحه نمایش رنگی امولد و دایره‌ای شکل، که ظاهر بسیار جذابی دارد و جز پر فروش‌ترین و بهترین ساعت های هوشمند میان رده معرفی شده در جهان است.

Haylou LS05 برترین ساعت هوشمند در جهان نیست، اما در بین بهترین ساعت های هوشمند میان رده جایگاه خود را پیدا کرده است. صفحه منحنی و طراحی کلاسیک آن، این گجت پوشیدنی را مکمل استایل‌های روزمره کرده است. شیائومی از پلی کربنات تقویت شده برای ساخت بدنه این ساعت استفاده کرده که بسیار مقاوم و در عین حال سبک است. بر روی این ساعت یک صفحه نمایش 1٫28 اینچی با رزولوشن 320×300 پیکسل قرار گرفته است و برای ساخت قاب این صفحه نمایش از سرامیک استفاده شده است. همچنین شیائومی برای ساخت دکمه‌ها و محل شارژ این ساعت از استیل ضد زنگ استفاده کرده است.

پایش منظم نبض، ضربان قلب و امکان بررسی کیفیت خواب از قابلیت‌های این ساعت هوشمند می‌باشد. قابلیت اتصال به تلفن همراه از هر سیستم عاملی، قابلیت دریافت نوتیفیکیشن و پشتیبانی از زبان فارسی هایلو LS05  در بین کاربران ایرانی نیز محبوب کرده است.

مسافت و اعداد کالری ارائه شده در کنار ضربان قلب و تعداد گام‌ها به‌طور دقیق محاسبه و اندازه گیری می‌شوند. این ساعت هوشمند مجهز به مجموعه‌ای از حسگرهاست و در غیاب GPS، Haylou LS05  می‌تواند کارهای زیادی را به تنهایی انجام دهد. این ساعت به شما امکان می‌دهد یکی از 12 حالت ورزشی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را به صورت دستی فعال کنید.

از کجا بهترین ساعت هوشمند میان رده هایلو را بخریم؟

ما در فروشگاه اینترنتی ویجت کالا شرایطی را فراهم آورده‌ایم که شما بتوانید هر آنچه از محصولات دیجیتال نیاز دارید را با صرف کمترین زمان ممکن بخرید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت، محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را با دیگر محصولات مقایسه کنید، نظرات دیگر کاربران درباره آن محصول را بخوانید و در نهایت بهترین تصمیم را برای خرید محصول مورد نظر خود بگیرید.

سوالات متداول

برند هایلو، برند خوبی است؟

با توجه به اینکه برند هایلو زیر شاخه برند شیائومی است، محصولات آن با کیفیت است و به طور کلی نسبت به قیمت، خرید از این برند مقرون به صرفه و منطقی به نظر می‌رسد.

بهترین ساعت هوشمند میان رده هایلو زیر یک میلیون ت کدام مورد است؟

تمامی مواردی که در این مقاله به آن اشاره شد، جز بهترین‌های برند هایلو است. شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

اگر در مورد حین خرید سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید ۹۹۰۳ ۱۷۱ ۰۹۱۲