معرفی 4 برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

منتشر شده در : 12 دی 1401
مدت زمان مطالعه : حدود 9 دقیقه
دسته بندی مطالب :
برچسب :
بهترین برنامه های مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با انواع برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید صحبت کنیم. پس بهتر است کمی به گذشته برگردید! آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پس از نشان دادن یک عکس در گالری گوشی‌تان به شخصی دیگر، متوجه شوید که او در حال مرور دیگر عکس‌های گالریتان است؟  قطعا در آن لحظه، چنین حرکتی باعث ناراحتی شما شده است. چرا که عکس‌ها و فیلم‌های هر فردی، جزو حریم شخصی او محسوب می‌شوند. طبیعی است که دوست نداشته باشید بعضی از آن‌ها در معرض دید دیگران قرار بگیرند. اما راه حل چیست؟!

خوشبختانه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید یکی از قابلیت‌های جذاب و پرکارد تلفن‌های هوشمند امروزی محسوب می‌شود. سازندگان اکثر گوشی‌های اندروید در کمپانی‌های مختلف، این ویژگی کاربردی را به محصولات خود اضافه کرده‌اند. اگر هم این ویژگی به طور اورجینال، در گوشی شما وجود نداشته باشد، می‌توانید از انواع برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید استفاده کنید. این قابلیت باعث حفظ حریم شخصی کاربران می‌شود تا بتوانند به راحتی اطلاعات خصوصی خود را مخفی نگاه دارند.

روش های مخفی کردن عکس در اندروید

مخفی کردن عکس در گوشی اندروید شیائومی‌

راهکارهایی وجود دارند که به وسیله آن ها می‌توانید یک یا چند عکس انتخابی خود را پنهان و یا رمز گذاری کنید. این کار به دو صورت انجام می‌پذیرد:

  1. استفاده از قابلیت‌‌های پیش فرض موجود در گوشی موبایل
  2. نصب انواع برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

در ادامه توضیحات بیشتری در این باره خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین در صورت تمایل، پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع معرفی و بررسی بهترین تم‌های گوشی شیائومی و بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ را نیز مطالعه فرمایید؛

مخفی کردن عکس در گوشی اندروید: شیائومی‌  

  1. به سراغ گالری گوشی همراه خود بروید. با استفاده از گزینه‌های (copy – paste) و یا (add to album  – move) تمام عکس‌هایی که قصد دارید پنهان کنید را در یک پوشه قرار دهید.
  2. پوشه ی منتخبی که قصد مخفی کردن آن را دارید چند ثانیه لمس کنید تا گزینه‌ها ظاهر شوند.
  3. در نواری که در قسمت پایینی گوشی شیائومی ظاهر می‌شود، گزینه‌ای تحت عنوان hide یا hidden در اختیار شما قرار می‌گیرد که به واسطه آن می‌توانید عکس‌های خود را مخفی کنید.

خارج کردن عکس‌ها از حالت مخفی

ممکن است پس از پنهان شدن عکس‌ها نیاز باشد دوباره به آن‌ها دسترسی پیدا کنید و یا مجددا آن‌ها را به حالت اولیه خود باز‌گردانید. برای انجام این کار:

  1. به setting  گالری گوشی خود بروید.
  2. در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی view hidden album  را بزنید.
  3. و در آخر unhide را بزنید تا عکس‌ها از حالت پنهان به حالت معمولی باز گردند.

مخفی کردن عکس در گوشی اندروید: سامسونگ

مخفی کردن عکس در گوشی اندروید سامسونگ

  1. وارد گالری تلفن همراه خود شوید.
  2. عکس‌های مورد نظر خود‌ را انتخاب کنید.
  3. سپس منوی کشویی قرار گرفته در سمت راست گالری موبایل سامسونگ را باز کرده و گزینه secure mode را بزنید.
  4. رمزی را برای پوشه ی خود انتخاب کنید.
  5. در این حالت تمام عکس های شما در حالت پنهان و رمز گذاری شده قرار می‌گیرند. 

خارج کردن عکس‌ها از حالت مخفی

برای بازگرداندن عکس‌ها از پوشه مخفی به گالری، فقط کافی است گزینه‌ی secure mode را غیرفعال کنید تا مجددا مانند عکس‌های دیگر در گالری شما نمایش داده شوند. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون هوشمند وصل کنیم؟ را نیز مطالعه فرمایید.

مخفی کردن عکس‌ها در همه گوشی‌های اندروید

روش های مخفی کردن عکس در اندروید

نصب برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید یک راه کار مشخص است که در ادامه به آن می‌پردازیم. ولی در ابتدا می‌خواهیم راه کار دیگری را به شما معرفی کنیم تا بدون نصب اپلیکیشن کمکی، و تنها با استفاده از مدیریت فایل یا همان file manager به راحتی بتوانید اقدام به مخفی کردن عکس در گوشی اندروید نمایید.

  1. وارد file manager  شوید.
  2. پوشه ای با نام دلخواه ایجاد کنید.
  3. نکته‌ی کلیدی این روش قرار دادن یک نقطه بدون هیچ فاصله‌ای در ابتدای نام انتخابی شما است.
  4. سپس عکس‌ های مورد نظر خود را به پوشه‌ی ایجاد شده انتقال دهید.
  5. در آخرین مرحله به سراغ منوی کشویی سمت راست گوشی خود رفته و گزینه don’t show hidden file را فعال کنید.

و تمام!‌ عکس های شما به همین راحتی پنهان شدند.

این تنظیمات ممکن است در مدل های مختلف گوشی اندکی تفاوت داشته باشد ولی در اکثر مواقع جواب می‌دهد و جزو آسان‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که هیچ کدام از این راه کارها برای شما کارساز نباشند. نگران نباشید! اپلیکیشن‌های زیادی برای انجام این کار طراحی شده‌اند. برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید، انواع مختلفی دارد که هر یک قابلیت پنهان کردن فایل‌های خصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند‌.

معرفی بهترین برنامه های مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید

در ادامه قصد داریم به معرفی برنامه‌هایی که در جدول رده بندی، امتیازات بیشتری توسط کاربران کسب کرده‌اند، بپردازیم:

  1. vault(hide sms,pics and video premium)
  2. gallery lock(hide pictures)
  3. hide somethings( photos, videos full )
  4. perfect app lock pro(app protector)

برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید Vault 4.2.0

یکی از برنامه‌های ‌پر قدرت در امر رمز گذاری و پنهان کردن عکس‌ و فیلم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه‌ی کاربردی، پنهان کردن برنامه ها وحتی پیام های محرمانه‌ی شما است.

برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید 5.2.1 gallery lock

این اپلیکیشن هم یکی از برنامه‌هایی است که به کمک آن عکس و ویدئو‌ها مخفی  و رمز گذاری می‌شوند.ا ما قابلیت ویژه ای که این اپلیکیشن دارد، قابلیت عکس گرفتن از شخصی است که قصد قفل گشایی گالری شما را داشته باشد.

اپلیکیشن مخفی کردن عکس در گوشی اندروید hide something 4.2.0

محیط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است. به طوری که تنها با چند مرحله ی ساده می‌توانید فایل‌های شخصی خود را پنهان کنید. در این اپلیکیشن دو ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که توانسته است نظر کاربران زیادی را به‌ خود جلب کند.

  1. عدم نمایش این اپلیکشین در لیست برنامه هایی که باز مانده‌اند.
  2. ایجاد safe mode) ) یا محیط امن غیرحقیقی برای گمراه کردن افرادی که قصد سرک کشیدن در تلفن همراه شما را دارند‌. با فعال کردن این قابلیت، دیگر کسی متوجه فایل‌های مخفی شده شما نخواهد شد.

برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید Perfect app lock pro 7.3.3

  1. این اپلیکیشن نیز مانند چند اپلیکیشن قبلی، رمز گذاری عکس‌ها و فیلم‌های شما را با استفاده از الگو و یا پسورد امکان‌پذیر می‌کند.
  2.  با این برنامه حتی می‌توانید بر روی wifi و بلوتوث خود رمز بگذارید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
  3. حقه ی هوشمندانه‌ی سازنده‌‌ی این اپلیکیشن نمایش پیغام خطای برنامه، هنگام باز کردن اپلیکیشن‌هایی است که رمزگذاری شده‌اند. در این صورت فردی که قصد باز کردن برنامه ی مخفی شما را داشته باشد با دیدن این پیام گمراه خواهد شد.

جمع بندی

شما می‌توانید برای مخفی کردن عکس در گوشی اندروید از ترفند‌های گفته شده در این مقاله استفاده کنید یا با اندکی جست و جو در اینترنت، بهترین برنامه مخفی کردن عکس در گوشی اندروید متناسب با نیاز‌تان را شناسایی، دانلود و نصب نمایید. هرچند، برنامه‌هایی که ما آن‌ها را به شما معرفی کردیم همگی جزو بهترین‌ها هستند و با خیال راحت می‌توانید از ویژگی‌های سودمند آن‌ها استفاده نمایید.

داشتن یک اپلیکیشن محافظ حریم خصوصی مورد تایید، همیشه ضروری است. زیرا گاهی امکان‌ دارد موبایل ما به سرقت رسیده، مفقود شود یا حتی در مکانی جا گذاشته شود. در این شرایط، حداقل خیالمان از بابت امنیت تصاویر، فیلم‌ها و هرگونه فایلی که مختص حریم خصوصی‌مان می‌باشد، آسوده خواهد بود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله در سایت ویجت کالا لذت برده باشید. سایت فروشگاهی ویجت کالا یکی از برترین عرضه کنندگان کالای دیجیتال است. شما عزیزان از طریق سایت ویجت کالا، می‌‌توانید به خرید گوشی موبایل، اسپیکر، خرید ساعت هوشمند، انواعکابل و شارژر و دیگر لوازم جانبی موردنیازتان بپردازید و خیالتان از بابت دریافت محصولی با ضمانت، اصالت، کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه، آسوده خاطر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

اگر در مورد حین خرید سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید ۹۹۰۳ ۱۷۱ ۰۹۱۲