5تا از نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

منتشر شده در : 11 اسفند 1401
مدت زمان مطالعه : حدود 9 دقیقه
دسته بندی مطالب :
برچسب :
خدمات پس از فروش گوشی‌های سامسونگ

تولیدکننده‌های مختلف و بزرگی وجود دارند که سازنده‌ی گوشی‌های موبایل و ابزار الکترونیکی هستند که کمپانی سامسونگ یکی از این  کمپانی‌های ابر قدرت در این عرصه به شمار می‌رود. از همین رو، می‌خواهیم در این مقاله نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ را به شما معرفی نماییم. گوشی‌هایی با برند‌های متنوعی وجود دارند که یکی از‌محبوب ترین‌ آن‌ها گوشی‌های سامسونگ هستند.

بدون شک می‌توان گفت این برند محبوب کره‌ای  بنیان گذار اکثر استاندارد‌های گوشی‌های هوشمند امروزی محسوب می‌شود که توانسته است با ارائه‌ی بهتربن انواع گوشی موبایل با حریفان سرسخت خود نظیر انواع گوشی اپل و نوکیا رقابت کند. سامسونگ با عرضه‌ی گوشی Galaxy S  وارد بازار شد و از آن پس  هر ساله شاهد پیشرفت چشمگیر این کمپانی قدرتمند هستیم.

هنگام خرید گوشی سامسونگ به موارد زیر توجه نمایید

نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ

کمپانی سامسونگ روزانه گوشی‌هایی با سری‌ها و مدل‌های مختلفی ارائه و عرضه می‌کند که تنوع بالای محصولات این کمپانی باعث علاقه‌ی هر چه بیشتر کاربران به برند سامسونگ در سرتا سر جهان حتی در ایران می‌شود. تمامی گوشی‌های سامسونگ دارای مشخصه‌های منحصر به فردی هستند که موجب  وجه تمایز آن‌ها با سایر برند‌ها را می‌شود. اگر شما نیز جزو یکی از دوست داران سامسونگ و علاقه مندان به خرید گوشی سامسونگ هستید، با ادامه این مقاله ادامه همراه ما باشید تا نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ که باید به آن توجه شود را بیان کنیم:

  • خدمات پس از فروش گوشی‌های سامسونگ

یکی از نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ خدمات پس از فروش آن می‌باشد. کیفیت ساخت گوشی‌های آیفون به حدی بالا است که ‌کمتر دچار اشکال و خرابی خواهند شد اما با این حال فراوانی قطعات  وسهولت در تعمیر گوشی‌های سامسونگ در ایران یکی از نقاط مثبت و بسیار عالی این برند است  که در محبوبیت این گوشی و جایگاه ویژ‌ه‌ی آن میان کاربران بی تاثیر نیست. پس اگر جزو افرادی هستید که حوصله‌ی گوشی‌های پر دردسر را ندارید و دلتان نمی‌خواهد برای پیدا کردن یک قطعه‌ی تعویضی جزئی روز‌ها انتظار بکشید سامسونگ با خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور انتخاب مناسبی برای شما است.

  • رابط کاربری ویژه گوشی‌های سامسونگ

خرید گوشی سامسونگ

رابط کاربری User Interface با که کلمه اختصاری UI  نمایش داده می‌شود  در واقع همان  پوسته‌‌ای است که به واسطه‌ی آن می‌توان با گوشی  تعامل برقرار کرد. هر شرکت سازنده‌ی گوشی موبایل، رابط کاربری مخصوص به خود را تولید می‌کند. کمپانی سامسونگ نیز رابط کاربری مختص به خود را دارد که توانسته است به طور هوشمندانه رابط کاربری  حرفه‌ای و کاربردی در عین حال ساده و مینیمال را طراحی کند. رابط کاربری سامسونگ با نام ONE UI  شناخته می‌شود که گفته می‌شود مطابق با آناتومی بدن طراحی شده است.

این طراحی باعث عدم خستگی چشم و مفاصل، هنگام کار کردن طولانی مدت با گوشی‌ خواهد شد. رابط کاربری با گرافیک بالا و سرعت مناسب یکی از نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ که توانسته است به خوبی از پس آن بر بیاید و در این‌ زمینه بدرخشد. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل را نیز مطالعه فرمایید.

  • آپدیت سیستم عامل

به روز رسانی سیستم عامل یکی دیگر از مولفه‌هایی است که حتما حین خرید گوشی باید به آن توجه داشته باشید. کمپانی اپل رتبه‌ی نخست در این زمینه را داراست. این کمپانی همواره نسخه‌های به روز چند نسل گذشته‌ی خود را منتشر می‌کند. کمپانی سامسونگ نیز در سال‌های اخیر در این امر موفق بوده است و جزو تولید‌کننده‌هایی است که ورژن جدید اندروید را برای گوشی‌های نسل‌های گذشته‌ی خود نیز منتشر می‌کند. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع معرفی سبک ترین گوشی های  سامسونگ و مخفی کردن عکس در گوشی اندروید را نیز مطالعه فرمایید.

  • نمایشگر‌های گوشی سامسونگ

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ  صفحه نمایش قدرتمند آن است. همان طور که مطلع هستید سامسونگ یکی از غول‌های سازنده‌ی LCD  و LED  به شمار می‌رود.  مسلما گوشی‌های این شرکت کره ای نیز از کیفیت صفحه نمایش بسیاربالا و خیره کننده ای  برخوردارند. این پیشرفت به  حدی بوده است که برند اپل که یکی از ابر قدرت‌ها در صنعت ساخت گوشی محسوب می‌شود از صفحه‌ نمایش‌های کمپانی سامسونگ جهت تولید محصولات خود بهره می برد. صفحه نمایش‌های استفاده شده‌ در‌گوشی‌های تولیدی سامسونگ مجهز به پنل‌های اولد هستند که زیبایی چشمگیری به  گوشی‌ها‌ی این برند بخشیده است. انواع ساعت هوشمند این برند نیز از کیفیت صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

از مزیت‌های صفحه‌ نمایش‌های اولد می‌توان به نرخ بروز رسانی ۹۰ تا ۱۲۰  هرتز اشاره کرد. همچنین روشنایی فوق العاده و کیفیت نمایش و تفکیک رنگی جزو ویژگی‌های به خصوص نمایشگر‌های اولد به شمار می‌روند. امروزه برای داشتن تلفن‌همراه با نمایشگر‌های با کیفیت نیاز نیست حتما به سراغ گوشی‌های پرچم دار با مبالغ بالا بگردید‌.خوشبختانه این  ویژگی در گوشی‌های میان رده‌ی سامسونگ هم دیده می‌شود. پس اگر یکی از معیار‌های مد نظر شما کیفیت ساخت بالای صفحه‌ نمایش است سامسونگ یک انتخاب بسیار عالی برای شما است.

  • تنوع مدل گوشی‌های سامسونگ

تنوع مدل گوشی‌های سامسونگ

این کمپانی  مشتری مدار است!

سامسونگ با توجه به وجود سلیقه‌ها و بودجه‌های متفاوت محصولات خود را وارد بازار می‌کند. که با این سیاست کاری خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای میان کاربران خود پیدا کرده و به پر فروش ترین کمپانی در سر تا سر جهان‌ تبدیل شود. کمپانی سامسونگ دارای چند خط تولید مختلف است که انتظارات افراد با تمامی سلایق را برآورده می‌کند.

تمام گوشی‌های سامسونگ با نام تجاری گلگسی سامسونگ در بازار عرضه می‌شوند که شامل شش سری متفاوت هستند. هر کدام از این مدل‌ها  ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند‌. این کمپانی گوشی‌های پرچم دار،  میان رده‌ و ارزان قیمت  را وارد بازار می‌کند تا هر فرد متناسب با معیار‌ها و   بودجه‌‌ی خود،  گوشی انتخابی خود را خریداری کند.

اگر می‌خواهید بدانید که با توجه به بودجه‌ی خود باید به دنبال کدامیک از سری  گوشی‌های سامسونگ باشید باید گفت سری اِس، زِد و سری نوت جزو گوشی‌های پرچم دار هستند و گران قیمت هستند و  سری اِی و اِم در دسته بندی گوشی‌های میان رده‌ با قیمت مناسب قرار می‌گیرند.

اگر مایلید گوشی فوق العاده با طراحی زیبا، مجهز به  آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره ببرید پیشنهاد ما به شما گوشی‌های گلکسی سامسونگ سری S می‌باشد.

کمپانی سامسونگ تمام تلاش خود را جهت ساخت  سخت افزار و نرم افزار گوشی‌های گلکسی سری اس به کار برده است تا گوشی بی نقصی از نظر کیفیت صفحه نمایش،  متریال با کیفیت در سخت افزار، دوربین عالی و … را ارائه کند‌. این گوشی جزو‌ گوشی‌های پرچم دار شرکت سامسونگ محسوب می‌شود  که علاوه بر تکنولوژی فوق العاده، از قیمت ‌های بالایی نیز برخوردار است. به عنوان مثال گوشی Galaxy S22 Ultra  یکی از گوشی‌های پرچم ‌داری است که از رقیبان سر سخت گوشی آیفون به شمار می‌رود.

جمع بندی

در این مقاله نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ را به صورت اجمالی به شما توضیح دادیم تا بتوانید خریدی امن و به صرفه داشته باشید. اما گاها انتخاب از میان مدل‌های متنوع  سامسونگ کاری بس دشوار است. با این حال تمامی سر‌ی‌های سامسونگ، حتی گوشی‌های میان رده می‌توانند با گوشی‌های پرچم دار رقابت کنند که این نشان دهنده‌ی کیفیت ساخت بالای گوشی‌های سامسونگ است.

با توجه نکات مهم هنگام خرید گوشی سامسونگ که در مطالب بالا به آن اشاره نمودیم، اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید باید توجه کنید که همواره باید برای خرید یک گوشی اورجینال و با کیفیت به مراکز معتبر مراجعه کرد. سایت ویجت کالا یکی از سایت‌های معتبری است که می‌توانید با اطمینان کامل از آن خرید کنید.

در فروشگاه اینترنتی ویجت کالا فقط محصولات اصل و دارای کیفیت بالا عرضه شده و خرید از این سایت یک تجربه شیرین را برایتان به همراه خواهد داشت. علاوه بر گوشی موبایل، خرید کابل و شارژر، انواع اسپیکر و سایر لوازم جانبی نیز از طریق ویجت کالا، امکان پذیر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

اگر در مورد حین خرید سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید ۹۹۰۳ ۱۷۱ ۰۹۱۲