راهنمای خرید گوشی خوب با قیمت مناسب

منتشر شده در : 6 اردیبهشت 1402
مدت زمان مطالعه : حدود 9 دقیقه
دسته بندی مطالب :
برچسب :
موبایل با قیمت مناسب

شاید شما هم جزو افرادی باشید که برای خرید گوشی و انتخاب یک برند از میان دنیای گوناگون گوشی‌ها برایتان سخت باشد. همچنین با توجه به گرانی قیمت تلفن‌های همراه معمولا افراد به دنبال گوشی موبایل با قیمت مناسب و کارایی بالا هستند تا بتوانند بیشترین بهره را از آن ببرند.

سازندگان مختلفی در زمینه‌ی تولید و ساخت تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کنند که هر کدام از این شرکت‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی روی محصولات خود پیاده می‌کنند تا باعث جلب نظر هرچه بیشتر مشتریان شود. قبل از خرید گوشی‌ باید مقدار بودجه و انتظارات خود از یک گوشی خوب را بسنجید. معیارهایی برای انتخاب گوشی موبایل با قیمت مناسب وجود دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

معیار‌های انتخاب گوشی

  • طراحی و ساخت
  • اندازه و ابعاد
  • نمایشگرها
  • دوربین
  • میزان حافظه و …

تمامی گزینه‌های بالا در نوع خود از اهمیت ویژه‌ای در ساخت یک گوشی خوب برخوردارند. اما در نهایت این شمایید که باید یک یا چند ویژگی‌ را برای اولویت خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب در نظر بگیرید. در این مقاله سعی داریم مشخصات چند نمونه از گوشی‌های روز دنیا با برند‌های شیائومی، سامسونگ، هوآوی را به عنوان راهنمای خرید گوشی خوب با قیمت مناسب به شما معرفی کنیم تا بتوانید تصمیم راحت تری برای یک انتخاب ایده آل داشته باشید. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع نکات مهم در هنگام فروش گوشی را نیز مطالعه فرمایید.

گوشی سامسونگ گلکسی A04

راهنمای خرید گوشی خوب با قیمت مناسب

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A04  در دسته‌‌ی  گوشی موبایل با قیمت مناسب  قرار می‌گیرد و عملکرد بالایی  دارد. از مشخصات این گوشی میان رده، می‌توان به وزن 192 گرمی آن اشاره کرد که وزن میانه‌ی آن حین استفاده موجب خستگی نخواهد شد. نمایشگر این گوشی اقتصادی 6.5 اینچ و مجهز به تکنولوژی PLS  است که انتظارات شما را به عنوان یک گوشی موبایل با قیمت مناسب برآورده خواهد کرد. از نقاط قوت Galaxy A04  می‌توان به‌ دوربین 50 مگاپیکسلی آن اشاره کرد. گیم‌ها و نرم افزار‌ها، به لطف پردازنده‌ی هشت هسته‌ای تعبیه شده در آن، از سرعت و عملکرد خوبی برخوردارند.  از طرفی باتری این گوشی ظرفیتی 5000 میلی امپری دارد که می‌توان گفت تقریبا هر چهل و هشت ساعت یکبار نیاز به شارژ شدن خواهد داشت.

گوشی سامسونگ گلکسی F13

سری F  برند سامسونگ جزو گوشی‌های میان رد‌ه‌ای است که کیفیت قابل قبولی دارد. در بیان مشخصات کلی این گوشی می‌توان به کلاس وزنی تقریبا بالای آن اشاره کرد که شاید برای برخی افراد خوشایند نباشد. صفحه نمایش گوشی سامسونگ F13 6.6 اینچی است که در گروه صفحه نمایش‌های بزرگ قرار می‌گیرد. دوربین پشت این گوشی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شده است که کیفیت خوبی از لحاظ عکسبرداری در شب را نیز دارا است. ظرفیت باتری 6000 میلی آمپری این گوشی میان رده نیز به نسبت قیمت آن،  بسیار عالی عمل کرده است که به طور حدودی  می‌توان تخمین زد که با مصرف نرمال در طول روز، باتری تا دو روز و حتی بیشتر دِشارژ نخواهد شد. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع بعد از خرید گوشی چه مدت در شارژ باشد را نیز مطالعه فرمایید.

گوشی هوآوی آنر X7

یکی دیگر از معرفی‌هایی که قصد داریم به عنوان راهنمای خرید گوشی خوب با قیمت مناسب معرفی کنیم گوشی huawei Honor X7  می‌باشد. این مدل از برند هوآوی یکی از گوشی‌های میان رده با طراحی زیبا است که با صفحه نمایش 6.7 اینچی و با رزولوشن 720×1600 وارد بازار شده است. گوشی Honor X7 از وزنی مناسب برخوردار است که نه خسته کننده است و نه حس لغزش از دست را به کاربر القا می‌کند. دوربین 48 مگاپیکسلی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است اما می توان گفت رنگ خروجی آن اندکی با رنگ‌های اصلی متفاوت است و بیشتر تناژ گرم دارد‌‌.

اما به عنوان یک گوشی موبایل با قیمت مناسب میان رده از سخت افزار قوی برخوردار است و می‌توان بازی‌های سنگین را بدون لگ اجرا کنید. یکی دیگر از مزیت‌های گوشی Honor X7 تعادل دمایی آن حتی حین اجرای چندین بازی سنگین است که به عمر مفید باتری 5000 میلی آمپری آن بیش از پیش کمک خواهد کرد.

گوشی هوآوی Nova Y9a

این محصول یکی از گوشی‌های خوش مصرف کمپانی هوآوی است که با صفحه‌نمایش 6.6 اینچی، از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است.  دوربین این گوشی محبوب 64 مگاپیکسلی است که ویژگی جالب آن دوربین سلفی آن است. حسگر دوربین سلفی گوشی huawei Nova Y9a   در زمان استفاده به وسیله یک موتور کوچک تعبیه شده در آن، بالا می‌آید که قابلیت عکسبرداری 16 مگاپیکسلی را دارد. باتری لیتیوم پلیمری 4200 میلی آمپری آن با قبلیت Fast charge  ارائه شده است. پردازند‌ه‌ی Mediatek Helio G80  این گوشی عملکرد بالایی در کارهای معمول و همچنین کار‌هایی که نیازمند تمرکز خاصی است، دارد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

گوشی موبایل با قیمت مناسب

گوشی‌های شیائومی در چند سال اخیر محبوبیت ویژه‌ای میان کاربران پیدا کرده‌اند که دلیل این محبوبیت سخت‌افزار‌ها و پردازنده‌های قوی، دوربین‌های با کیفیت،  باتری‌های پرقدرت، نمایشگر‌های عالی است. علاوه بر این ویژگی‌ها، قیمت گوشی شیائومی بسیار مقرون به صرفه است.  گوشی Redmi 10 pro Xiaomi  با صفحه نمایش 6.6 اینچ و با فناوری AMOLED   قابلیت تفکیک رنگ بالایی دارد.همچنین این گوشی جزو آن دسته از گوشی‌های شیائومی است که با دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه شده است. پردازنده‌ی spandragon  هشت هسته‌ای این گوشی قابلیت اجرای بازی‌های سنگین مثل کال آف دیوتی را بدون تاخیر و لگ خواهد داشت. گوشی شیائومی ردمی نوت 10  با فضای داخلی 128 گیگ و حافظه‌ی رم 6 گیگی   جزو این مجموعه‌ی پر قدرت است. همچنین باتری 5020 میلی آمپری با پشتیبانی Fast charge  از نکات مثبت این محصول برند شیائومی است.

گوشی شیائومی 12 لایت

این گوشی از صفحه نمایش 6.5 اینچی و رزولوشن 1080×2400 پیکسل با فناوری AMOLED  برخوردار است. گوشی xiaomi 12 lite با سنسور دوربین اصلی  108 مگاپیکسل و با سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی عرضه‌ شده است. پردازنده‌ی spandragon  آن می‌تواند به راحتی در اجرای بازی‌ها و نرم افزار‌های سنگین عملکرد خوبی را داشته باشد. و باتری 4030 میلی آمپری آن مجهز به فناوری فست شارژ است که می‌توانید شارژ 100 درصدی آن را در زمان نیم ساعته داشته باشید.

گوشی Nokia 8.3 5G

قیمت گوشی سامسونک

انواع گوشی نوکیا نیز جزو گوشی‌های با قیمت مناسب محسوب می‌شوند که گوشی Nokia 8.3 5G  نیز در دسته‌ی  گوشی‌های میان رده قرار می‌گیرد. این گوشی با صفحه نمایش 6.8 اینچی و فول اچ دی و با جنس LPS  ارائه شده است.  پردازنده‌ی هشت هسته‌ای spandragon  آن‌ توانایی اجرای چندین برنامه‌ی همزمان و ترافیک کاری بالا را دارد. همچنین می‌توانید گوشی Nokia 8.3 5G  را بسته به سلیقه و معیار خود در  دو حافظه‌ی 64 گیگابایتی یا 128 گیگابایتی تهیه کنید. لنز دوربین 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی  24 مگاپیکسلی از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 4500 میلی آمپری است که عدم فست شارژ بودن آن  جزو معایب این مدل از گوشی نوکیا محسوب می‌شود ولی توانایی پشتیبانی برای استفاده از پهنای باند 5G  را دارا است.

در مقاله‌ی راهنمای خرید گوشی خوب با قیمت مناسب چند نمونه از گوشی‌های محبوب کاربران که از عملکرد خوبی برخوردار هستند معرفی کردیم تا بتوانید با مطالعه‌ی مشخصات آن، انتخابی مناسب را داشته باشید.

اگر به دنبال سایتی معتبر، برای خرید محصولات الکترونیکی و گوشی موبایل با قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما سایت ویجت کالا است. سایت ویجت کالا همواره بهترین گوشی‌ها و گجت‌های الکترونیکی را با ضمانت اصالت و کیفیت ارائه می‌کند که می‌توانید با اطمینان، خرید لذت بخشی را از این سایت را تجربه کنید. در ویجت کالا برترین انواع گوشی موبایل، انواع ساعت هوشمند، انواع هدفون و هندزفری، انواع کابل و شارژر و… قابل خریداری می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

اگر در مورد حین خرید سوال یا مشکلی برای شما پیش آمد با شماره پشتیبانی تماس بگیرید ۹۹۰۳ ۱۷۱ ۰۹۱۲